четверг, 30 января 2014 г.

Рефлексія модулів 9, 10

Нарешті ми дійшли до завершаючого етапу нашої роботи. Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки, що стосуються диференційованого навчання, де я визначила 4 напрямки: зміст, процес, результат і середовище навчання. Щодо методів з обдарованими учнями, то ми знаємо багато методик, а для проблемних дітей майже немає.
Ми взнали новий термін "Фасилітація". Фасилітація передбачає перехід до процесу навчання, що будуються навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як зі сторони учня так і вчителя.
Сьогодні ми виклали наші навчальні матеріали на Google - диск та робили посилання на wiki iteach платформі. Це дуже цікаво і корисно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий